În atenţia studenţilor propuşi pentru exmatriculare
(inclusiv studenții din anul III– care au cel puțin o restanță)
și a celor care vor să-și întrerupă studiile în anul universar 2021/2022

Cererile de reînmatriculare și cererile de întrerupere a studiilor se depun în perioada
27 septembrie - 07 octombrie 2021, la secretariatul specializării

Urmăriți portalul FEAA pentru a vizualiza listele cu studenţii propuşi la exmatriculare


1.Studenţii se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară şi de capacitatea de şcolarizare) cu următoarele documente:  

  • cererea de reînmatriculare (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)
  • chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29);
  • chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);
  • chitanţa de plată a primei jumătăți din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2021-2022, (taxa se achită la BRD-cod 31)
  • contractul de studii;
  • fişa de înscriere semestrială.

Studenţii exmatriculaţi ca urmare a retragerii de la studii pot fi reînmatriculaţi numai dacă sunt declaraţi admişi în urma concursului de admitere.

2.Studenţii care doresc să-și întrerupă studiile în anul universitar 2021-2022 vor depune cererea la secretariatul specializării (poate fi descarcată de aici: format .doc | format .pdf)