Contul de Acces la Serverele FEAA se formeaza astfel: Numele de utilizator: matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)
Parola: Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!), apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi caracterul * (steluţă), apoi primele două cifre din Codul Numeric Personal
Exemplu:
Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456
Va autentificati cu:
Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)
Parola:
Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!) |
Pa |
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal |
56 |
caracterul * (steluţă) |
* |
primele două cifre din Codul Numeric Personal |
21 |
Pentru a vă schimba parola: Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:
-
Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
-
Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
-
Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
-
Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 7 caractere!
Probleme cu Contul sau Parola? Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la
parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii: -
Numele și prenumele de student
-
Matricolul
-
CNPul
-
La ce sunteti inmatriculat(ă)
|
Contul de Acces la Serverele FEAA este identic cu contul de acces pe Portal din anii universitari anteriori.
În majoritatea cazurilor, asta inseamna ca numele de utilizator este in formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro.
Exceptie fac doctoranzii care in anii universitari anteriori se autentificau cu matricol@feaa.uaic.ro
Pentru probleme cu Contul de Acces la Servere si/sau cu Teams-ul, trimiteti email la
mugurel@feaa.uaic.ro
La ce aveți acces:
-
Portalul FEAA: portal.feaa.uaic.ro, id.feaa.uaic.ro, doctorat.feaa.uaic.ro, decanat.feaa.uaic.ro
-
Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
-
Prima data cand accesati o clasa trebuie sa o activati, altfel studentii nu o pot vedea
-
Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
-
Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
-
Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
-
Pentru probleme trimiteti email la
mugurel@feaa.uaic.ro
-
Site-ul de elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
-
contul de acces este doar numele de utilizator (fara@feaa.uaic.ro)
-
Pentru probleme cu Moodle (exceptand autentificarea) trimiteti email la
lucian.berechet@uaic.ro
-
Mail FEAA: în calitate de cadre didactice la FEAA v-a fost creată o adresa de email de formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro, pe care o puteti accesa autentificandu-va aici cu Contul de Acces la Serverele FEAA
-
Software cu licență:
- puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
- puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
- puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici, sub rezerva că, dacă întâmpinați probleme de eligibilitate, trimiteți un email la mugurel@feaa.uaic.ro.
- Site-ul Office.com: office.com
-
integreaza toate serviciile si facilitatile la care aveti acces prin licenta Office 365
-
puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
-
VPN FEAA: cadrele didactice pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA.
-
Pentru informatii si probleme trimiteti email la
mugurel@feaa.uaic.ro
|