Sign In

CAS

  • Portal vechi FEAA

Contul de Acces la Serverele FEAA
 (C.A.S)  
va permite ca, folosind aceleasi date de autentificare,
sa aveti acces la toate site-urile si serviciile online pe care FEAA vi le pune la dispoziție

Toate conturile de studenti valabile in anii anteriori au fost sterse si recreate dupa informatiile de pe aceasta pagina. 

INSTRUCȚIUNI PENTRU STUDENȚI

Contul de Acces la Serverele FEAA se formeaza astfel:
Numele de utilizator:
 matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)

Parola: ​Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!), ​apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi ​​caracterul * (steluţă), apoi ​primele d​ouă cifre din Codul Numeric Personal

Exemplu: 

Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456

Va autentificati cu: 

Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)

Parola: 

Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!)Pa
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal56
​​caracterul * (steluţă)*
primele d​ouă cifre din Codul Numeric Personal​21
Pe exemplul nostru parola este Pa56*21​​​ ​

Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

  • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
  • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
  • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
  • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 7 caractere!

Probleme cu Contul sau Parola? 
Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:

  • Numele și prenumele de student
  • Matricolul
  • CNPul
  • La ce sunteti inmatriculat(ă)

La ce aveți acces:
    • Portalul FEAAportal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.ro
      • Probleme cu Portalul? 
        • Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimite-ți email la mugurel@feaa.uaic.ro
    • Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
      • După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
      • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
      • Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
      • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
      • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
      • Referitor la Inrolare
        • Studenți cu regim "normal": se face automat
        • Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare). 
        • Studenți reînmatriculați: se face automat, pe baza cererilor de reînmatriculare trimise la Secretariat
        • Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: inrolarea pentru examene se face automat, pe baza de inscriere. Inrolarea la eventuale Clase de Indrumare create de profesori se face de catre profesori.
      • Probleme cu Teams?
        • Daca sunteti studenți reînmatriculati, trimiteti urmatoarea cerere de inrolare catre secretariatul specializarii (care o va valida si o va trimite mai departe catre Server Retea):
          • Nume
          • Matricol
          • Specializare - An - Grupă: Ex. "CIG22"
          • Pentru materiile restante/refaceri/orice situație specială: "Specializare - An - Grupa cu care refaceți activitatea" + materia Ex. "CIG12 Matematică" sau "CIG12 Matematică, Microeconomie"
          • Problema este rezolvata mult mai rapid dacă atașați și o dovadă a plății.
          • ! Cererile de inrolare care nu sunt aprobate de Secretariat nu vor fi procesate
        • Daca sunteti student la Refacere si au trecut mai mult de 24 de ore de la aprobarea cererii trimiteti un email la alex.rusu@feaa.uaic.ro cu numarul matricol si o captura de ecran cu cererea aprobata.
        • Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea lucrarii, contactati profesorul coordonator.
      • Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro 
    • Site-ul de Elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
      • contul de acces este doar matricolul (fara@feaa.uaic.ro)!
      • Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
    • Mail FEAAoutlook.com 
      • studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro
      • daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
      • Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro). 
      • Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
    • Biblioteca online FEAA: !Server in mentenanta. Posibil ca accesul sa fie perturbat! Click aici 
      • vă conectați doar cu numărul matricol (fără @feaa.uaic.ro)!
      • După autentificare consultați documentele din secțiunea "Informații".
      • Atentie! Toate solicitările de carte se fac de pe adresa de mail FEAA.
      • Probleme cu Biblioteca? Faceți o captură de ecran și trimiteți imaginea și un mesaj folosind adresa dvs. de email FEAA (@feaa.uaic.ro) în care să precizați pașii care au generat eroarea, pe adresa de email BibliotecaFEAA@uaic.ro.
    • Software cu licență: 
      • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
      • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
      • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
      • Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
  • VPN FEAA: studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA. 
      • Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
      • Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro



INSTRUCȚIUNI PENTRU PROFESORI

Contul de Acces la Serverele FEAA este identic cu contul de acces pe Portal din anii universitari anteriori.

În majoritatea cazurilor, asta inseamna ca numele de utilizator este in formatul 
prenume.nume@feaa.uaic.ro.

Exceptie fac doctoranzii care in anii universitari anteriori se autentificau cu matricol@feaa.uaic.ro 


Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:

  • Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
  • Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
  • Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
  • Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 7 caractere!

Pentru probleme cu Contul de Acces la Servere si/sau cu Teams-ul, trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro

La ce aveți acces:
  • Portalul FEAAportal.feaa.uaic.roid.feaa.uaic.rodoctorat.feaa.uaic.rodecanat.feaa.uaic.ro
  • Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
    • Prima data cand accesati o clasa trebuie sa o activati, altfel studentii nu o pot vedea
    • Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
    • Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
    • Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
    • Pentru probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro 
  • Site-ul de elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
    • contul de acces este doar numele de utilizator (fara@feaa.uaic.ro)
    • Pentru probleme cu Moodle (exceptand autentificarea) trimiteti email la lucian.berechet@uaic.ro
  • Mail FEAA: în calitate de cadre didactice la FEAA v-a fost creată o adresa de email de formatul prenume.nume@feaa.uaic.ro, pe care o puteti accesa autentificandu-va aici cu Contul de Acces la Serverele FEAA
  • Software cu licență: 
    • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
    • puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
    • puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici, sub rezerva că, dacă întâmpinați probleme de eligibilitate, trimiteți un email la mugurel@feaa.uaic.ro.
  • Site-ul Office.comoffice.com
    • integreaza toate serviciile si facilitatile la care aveti acces prin licenta Office 365
    • puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
  • VPN FEAA: cadrele didactice pot primi acces pe baza de cerere motivatain reteaua interna FEAA. 
    • Pentru informatii si probleme trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro