Sign In

Home

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

  
02.09.2021 12:10

Echipa AVISSO se mărește!

Poziție: Consultant Junior

Cu zece ani de experiență în domeniul accesării fondurilor europene, compania AVISSO oferă servicii specializate de consultanță în managementul afacerilor și managementul proiectelor pentru companiile private.

Jobul presupune prestarea de servicii de consultanță in elaborarea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanță in achiziții si menținerea relației cu clienții firmei.

Oferim un loc de muncă full-time, stabil, într-un mediu profesionist, într-un colectiv dinamic si cu experiență in domeniu.

Cerințe:

- studii superioare absolvite

- cunoștințe medii de limba engleza

- utilizare PC si a soft-urilor specializate (editare, prezentări, etc.)

- capacitate de analiză şi atenţie la detalii

- dorință de dezvoltare profesională

- abilităţi de comunicare

- permis de conducere categoria B constituie un avantaj

- experiență profesionala 1-3 ani constituie un avantaj

Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: mihaela.mariuca@avisso.eu


  
25.06.2021 15:55

Compania S.C Servicii Financiare si Consultanta Fiscala S.R.L., specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, prezenta de peste 10 ani pe piata din Iasi, isi completeaza echipa cu economisti juniori.

Candidatul ideal:

· studii superioare dе specialitate finalizate, anul absolvirii 2021 (licenta sau master);

· bune abilitati dе comunicare;

· organizarea si prioritizarea sarcinilor;

· implicare si determinare.

Cerinte:

- capacitatea de a contabiliza corect documentele repartizate fara erori; - harnic, perseverent cu dorință de învățare.

Beneficii:

· pachet salarial motivant, corelat cu nivelul de competenţă;

· tichete de masa;

· bonusuri de performanta;

· posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;

· mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica;


Daca esti interesat, trimite-ne CV-ul tau la adresa: mariana.andries@certic.ro, telefon:079979868


  
22.06.2021 16:51

Mă numesc Balan Vlad și vă contactez din partea firmei de contabilitate Imonet SRL.
Firma de contabilitate Imonet SRL.este situată în orașul Piatra Neamț și dorește să angajeze full-time (8h/zi) un proaspăt absolvent de licență sau master pe postul de contabil.
Experiența anterioară nu este obligatorie iar programul este flexibil.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe email la vlad.balan505@gmail.com

  
17.06.2021 18:12
We are looking for candidates for:
 
1. Chief Technology Officer
 German speaking proficiency.
Permanent contract, REMOTE for 1 year, and then relocation to Vienna Austria.
 
2. Full-Stack Developer 5+ years 
English speaking proficiency.
Permanent contract, REMOTE for 1 year, and then relocation to Vienna Austria.
  
3. Senior Front-End Engineer ReactJS for PARIS /ENGINEERING – SELF-SERVICE /REMOTE - CENTRAL EUROPEAN TIMEZONES 
The position is entirely REMOTE, and only if you want, it could be with relocation too.
  
4. Senior Fullstack Engineer Python/JS PARIS /ENGINEERING – DEVELOPER EXPERIENCE /REMOTE - CENTRAL EUROPEAN TIMEZONES SUBMIT A CANDIDATE
The position is entirely REMOTE, and only if you want, it could be with relocation too.
 
5. Site Reliability Engineer PARIS /ENGINEERING – INFRASTRUCTURE /REMOTE - CENTRAL EUROPEAN TIMEZONES
The position is entirely REMOTE, and only if you want, it could be with relocation too.
 
6. Senior Back-end Developer – 3 positions
English speaking proficiency.
The position is either remote or with relocation in Berlin
 
7. Senior Front End Developer - multiple positions
The position is either remote or with relocation in Berlin
English speaking proficiency.
 
8. Senior Full stack Developer
The position is either remote or with relocation in Berlin.
English speaking proficiency.
 
9. Software Engineering
The position is with relocation in Berlin.
Relocation package.
English speaking proficiency.
 
10.  Junior Backend Engineer 1+ years
The position is REMOTE.
English speaking proficiency.

11.  Systems Engineer
This position is with relocation to Malta.
English speaking proficiency
 
 
You can contact me directly, if you are interested, and I will give you all details, JD and start the interviews, if this is the case.
 
Sabina Nechifor
BDM and Recruitment Consultant
  
12.06.2021 13:23

​An Internship at the Iasi Branch of Link Financial Services, one of Europe’s most trusted providers of outsourced loan management and standby servicing solutions, is a fantastic opportunity to start a career in the financial services sector.

Click here for more details

  
25.05.2021 14:29


❗❗ANGAJAM❗❗

Candidatul ideal trebuie sa detina:
  • Notiuni avansate dе Adobe Photoshop si Adobe Illustrator
  • Sa cunoasca limba engleza
  • Cunostinte dе baza SEO si Wordpress (pot fi un avantaj)
Candidatul ideal trebuie sa fie:
  • Vesel, dar responsabil;
  • Creativ, dar atent;
  • Dispus sa puna umarul la crearea unor proiecte care aduc plus valoare oamenilor care le utilizeaza;
  • Inteligent, tolerant si open-minded.
Descrierea jobului:
  • Imbunаtаtirea dеsignului site-urilor dеja existеntе in portofoliul firmei (avem peste 150 de siteuri in 10 tari);
  • Dеsign dе bаdgе-uri, logo-uri, infogrаfice si bannere
Exemple de site-uri:
  • https://miculrinocer.ro/
  • https://boulotmag.fr/
  • https://macrotehnicus.ro/
  • https://jesuissportif.com/
  • https://bunny.ro/

Descrierea companiei:
SC Expert Content Network SRL detine mai multe site-uri de referinta din punct de vedere al informatiilor oferite celor interesati de achizitionarea produselor online si nu numai. Compania noastra are proiecte dezvoltate in mai multe tari europene: Franta, Italia, Spania, Germania, Polonia, Olanda, Statele Unite, Romania, Turcia si Canada.
_____________________________________
Cei interesati sunt rugati sa trimita un e-mail cu CV-ul si portofoliul la adresa: designer.ecn@gmail.com 📧📫


  
23.05.2021 3:39
Oportunități de angajare în cadrul firmei WINK NETWORK S.R.L.: 
Analist Financiar și Director Economic. 

Mai multe informații se regăsesc aici - https://wink.ro/cariere/  

  
18.05.2021 14:40


Grupul de firme EXPERT MIND, cu peste 14 ani de experiență și aprox. 100 de experți în contabilitate, resurse umane, audit și servicii juridice, își propune nu doar să ofere servicii potrivite fiecărui antreprenor, ci să se reinventeze mereu pentru a susține dezvoltarea permanentă a angajaților săi și a companiei.

 

Expert Mind este o firmă de expertiză contabilă, nominalizată locul I în topul firmelor de contabilitate din Iași.

 

În luna mai 2021, dăm startul campaniei de recrutare a peste 6 absolvenți pentru sediul din Iași, care să se alăture colegilor noștri din departamentele:
 Contabilitate
 Juridic
 Resurse umane


Persoane eligibile: absolvenți 2021 facultate/master (cu sau fără lucrare de licență/disertație);

Perioada de angajare/de începere a activității va fi: iulie-august 2021.



Beneficii: 

  • acumularea de experiență în domeniul studiilor în baza unui contract individual de muncă;
  • majorări salariale periodice, bazate pe performanță; 
  • proiecte profesionale provocatoare; 
  • evenimente interne; 
  • ziua de naștere liberă.
Alătură-te echipei EXPERT MIND pentru o carieră de EXPERT!

Te invităm să ne transmiți CV-ul la andreea.andreescu@expertmind.ro, până pe data de 25 mai 2021."


  
12.05.2021 22:23

CONSULTANT JUNIOR IASI 

Hai în echipa noastră! 
 
Dacă: 
-Ești student/absolvent(ă) de studii universitare economice  
-Ești deschis(ă)  înveți și îți dorești  te dezvolți 
-Dorești  lucrezi într-o echipă dinamică și tânăra 
-Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante 
-Te descurci cu termene limită  
-Ai o atitudine pozitivă și îți place  lucrezi cu oamenii 
-Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers și înveți repede 
 -Nu ai experiențăechipa este dornică  te învețe 
Atunci acum e momentulSuntem o firmă în dezvoltare accelerată și continuăavem nevoie de tine! 
 
Cine suntem? 
UNLOCK BUSINESS  CONSULTING exceleaza în domeniul fondurilor nerambursabile

înființată în anul 2011 în România. 
 
Ce vei face? 

  • Vei invata sa scrii si proiecte finanțate din fonduri nerambursabile 

  • Vei ajuta firme pe agricultura si nu numai sa depuna proiecte europene 

  • Vei avea oportunitatea  călătorești în România - oferim consultanță clienților nostri si  la sediul lor 

 
Și ce îți oferim în schimb? 

 
- lucrezi într-o echipă tânără și foarte deschisă 
-Investim în tine și în dezvoltarea ta profesionalăÎți oferim traininguri și un mentor care te va ghida la primii pași 

-Un pachet motivațional atractiv și competitiv bazat pe performanță deoarecere 

compensăm oamenii performanți 

-Seriozitatemediu și condiții de lucru excelente 
-Un management tânărdeschis și motivant 
-Program de lucru de 8 ore  
 
Locul de desfășurare al activității: 

Iasi: strada Profesor Borcea , nr 8 
 
De când avem nevoie de tine? 
Cât mai repede! 
 
Abia așteptăm  ne cunoaștemSucces! 

C.V. pe adresa ubciasi@gmail.com sau pe facebook UBC IASI 

 


  
11.05.2021 12:41
  
10.05.2021 21:36

Hai în echipa noastră!

Dacă:
-Ești student/absolvent(ă) de studii universitare economice
-Ești deschis(ă) să înveți și îți dorești să te dezvolți
-Dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și tânăra
-Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante
-Te descurci cu termene limită
-Ai o atitudine pozitivă și îți place să lucrezi cu oamenii
-Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers și înveți repede

-Nu ai experiență, echipa este dornică să te învețe…
Atunci acum e momentul! Suntem o firmă în dezvoltare accelerată și continuă, avem nevoie de tine!

Cine suntem?
UNLOCK BUSINESS CONSULTING exceleaza în domeniul fondurilor nerambursabile, înființată în anul 2011 în România.

Ce vei face?

-Vei ajuta firme pe agricultura sa isi depuna declaratiile in termen si sa inregistrezi in Saga (sau alt program) documentele acestora
- Vei invata sa scrii si proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
-Vei avea oportunitatea să călătorești în România – oferim consultanță clienților nostril si  la sediul lor

Și ce îți oferim în schimb?


-Să lucrezi într-o echipă tânără și foarte deschisă
-Investim în tine și în dezvoltarea ta profesională. Îți oferim
traininguri și un mentor care te va ghida la primii pași
-Un pachet motivațional atractiv și competitiv bazat pe performanță deoarecere compensăm oamenii performanți
-Seriozitate, mediu și condiții de lucru excelente
-Un management tânăr, deschis și motivant
-Program de lucru de 8 ore

Locul de desfășurare al activității:

Iasi: strada Profesor Borcea , nr 8

De când avem nevoie de tine?
Cât mai repede!

Abia așteptăm să ne cunoaștem! Succes!

C.V. pe adresa ubciasi@gmail.com sau pe facebook UBC IASI



  
26.04.2021 17:16

PAXS CONSULTANȚĂ S.R.L., este o firma specializată în elaborarea și implementarea proiectelor europene cu finanțare nerambursabilă, a cărei misiune este să ofere proiecte de investiții fezabile și profesionale, care să creeze pentru partenerii și clienții săi soluții și beneficii tangibile, în vederea poziționării favorabile a acestora față de concurență și pentru a crea parteneriate durabile.


Candidatul ideal are:

  • studii superioare în domeniul economic;
  • cunoștiințe solide de lucru cu pachetul Microsoft Office;
  • abilitatea de a lucra organizat cu termene limită;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • seriozitate și dorință de perfecționare continuă;
  • abilități de comunicare;
  • cunoștiințe solide de limba engleză;

Experiența în elaborarea și implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană sau națională reprezintă un avantaj.


Consultantul va avea, în principal, următoarele atribuții:

  • întocmește documentațiile specifice în vederea obținerii finanțării nerambursabile precum: plan de afaceri, analize de piață, cereri de finantare, analize cost-beneficiu și alte documente specifice;
  • întocmește documentațiile din faza de implementare a proiectelor (dosare de achiziții, acte adiționale la contractele de finanțare, rapoarte de progres, dosarele cererilor de plată și alte documente specifice solicitate);
  • colaborează cu clienții în vederea obținerii documentelor și informațiilor necesare pentru elaborarea, depunerea și implementarea proiectelor.


Beneficii:

  • venituri motivante, corelate cu rezultatele obținute și nivelul de experiență;
  • mediu de lucru plăcut într-un colectiv tânăr;
  • perspective de evoluție profesională și de învățare continuă.

CV-urile se port trimite si la adresa: paxsconsultanta@gmail.com


  
21.04.2021 15:49
Echipa Cramele Cotnari este in cautarea unui coleg nou/colege noi, plin/a de energie si creativitate in cadrul departamentului financiar-contabil.
 
Daca in prezent sunteti interesati de o colaborare pe termen lung, va rog sa trimiteti luati legatura cu dl. Ursan Sergiu, trimitand un CV la urmatoarea adresa de e-mail: 
sergiu.ursan@cramelecotnari.ro
pana la data de 04.05.2021!
 
Click aici pentru mai multe detalii



  
13.04.2021 1:43

AVINCI este o companie specializată în proiectarea și construcția de structuri metalice, placări metalice și închideri metalice, atât la nivel naţional cât şi internaţional. 

În acest moment suntem în căutarea unor absolvenţi ai Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, care să facă parte din echipa noastră pe poziţia de Key Account. 

Dacă deţii următoarele abilităţi: 

  • abilităţi de comunicare şi negociere, relaţionare, lucru în echipă;
  • spirit de observaţie, dinamism, eficienţă, atenţie la detalii; 
  • mod de gandire orientat către client; 
  • cu iniţiativă şi capacitate de analiză;  bun organizator, perseverent; 
  • bun cunoscător al limbii engleze. 


Te aşteptăm în echipa AVINCI! Dacă vrei să te alături echipei noastre, aşteptăm CV-ul tău la adresa de email: office@avinci.ro. Mai multe detalii despre noi, puteţi găsi pe site-ul: www.avinci.ro sau la numărul de telefon 0732 505 953.​

  
29.03.2021 21:58


Echipa Cramele Cotnari este in cautarea unui coleg nou, plin de energie si creativitate in cadrul departamentului de marketing.

 

Daca in prezent sunteti interesati de o colaborare pe termen lung, va rog sa trimiteti luati legatura cu dl. Ursan Sergiu, Directorul de Resurse Umane, trimitand un CV la urmatoarea adresa de e-mail: sergiu.ursan@cramelecotnari.ro .

 

Mai multe detalii despre job se regasesc pe link-ul urmator: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/junior-marketing-executive/1377798


  
26.03.2021 9:36

HungryBytes este in cautarea unui Junior Sales Representative care sa ajute in identificarea noilor oportunitati de business, incheierea de noi colaborari si de a interactiona cu potentialii clienti.

Daca printre aptitudinile tale de comunicare, organizare, planificare, negociere, ascultare activa si colaborare se numara si pasiunea si inclinatia catre produsele si serviciile de software development, asteptam CV-ul tau la adresa office@hungrybytes.co

Despre Companie
HungryBytes este o companie de dezvoltare software la comanda atat pentru piata nationala cat si cea internationala. Cultura organizationala este conturata in jurul unei mentalitati tinere, in continua miscare si dezvoltare profesionala.


Mai multe detalii in ​fisierul atasat.

  
02.03.2021 16:40

If you are desiring to start a career in the financial services sector, you have good knowledge of English and Spanish, we are looking for a talented, focused and proactive candidate for Payments Processing Officer position.

If you consider that you meet the requirements mentioned below, please do not hesitate to click the apply button:

  • Highly proficient in written and spoken English and Spanish (good written/spoken knowledge of Italian, French, Portuguese or German is an important advantage)
  • Excellent data entry skills and highly attentive to details
  • Computer literate (Excel, Word, Web Browsing, Windows applications)
  • Ability to prioritize workload
  • Ability to work within strict guidelines and procedures that complying with Financial Conduct Authority
  • Team player
  • Good communication and problem-solving skills
  • Able to receive feedback positively and act on it accordingly
  • Enthusiastic and results driven
  • Preferable graduate of financial university


Responsibilities

The Payments Processing Officer will ensure that the automatic payments reconciliation process for countries such as Great Britain, Spain, Italy, France and Portugal runs properly. In case needed he/she will do manual inputs for specific exceptions and will potentially contact customers via email or phone. Daily activities:

  • Downloading and processing the daily banking files into excel
  • Processing of all payments accurately and in a timely manner
  • Maintaining Bank reconciliations and producing daily reports
  • Liaising with Finance and Operations teams
  • Monitoring of non-payments and un-allocated payments.
  • Investigating all missing payment queries

(we will be providing full training and guidance)


Benefits:

  • Competitive salary
  • Yearly discretionary bonus
  • Lunch tickets
  • Work/life balance
  • Development opportunities within the company and the group
  • Development trainings
  • Modern working environment (Tudor Office Center, only a few minutes away from Iulius Mall) 


Please send your resume at info@linkfinancial.ro .

Only the candidates selected will be contacted for further steps in the recruitment process.

  
25.02.2021 1:49

Descrierea companiei

CRONOS CONSULTING este o companie ce oferă servicii de consultanță în managementul proiectelor cu finanțare nerambursabilă, fiind formată dintr-o echipă de oameni dinamici și dornici de progres. Prin expertiza echipei proprii de consultanți, a colaboratorilor și partenerilor, societatea a reușit să răspundă timp de 14 ani la cele mai diverse cerințe ale administrației publice locale și mediului de afaceri, prezența pe piață serviciilor de consultanță în management concretizându-se în elaborarea și implementarea cu succes a numeroase proiecte, în valoare estimată de peste 300 milioane euro.

Climatul profesional de desfășurare a activității interne oferă posibilitatea fiecărui membru să își pună în valoare calitățile lui/ei și să acumuleze cunoștințe specifice domeniu de activitate pe întreaga perioadă de colaborare, fiind asigurat avantajul unei dezvoltării fezabile pe plan profesional.

 

Candidatul ideal are:

  • studii superioare economice;
  • experiența în elaborarea și implementarea proiectelor depuse pe programele finanțate din fonduri europene (POR, PNDR, POCU, POIM, POC, POSCCE, POSDRU, etc.) reprezintă un avantaj;
  • disponibilitate de a lucra în echipă sau individual și de a lucra organizat;
  • abilități de sinteză și analiză a informațiilor;
  • abilități de comunicare scrisă și verbală;
  • abilități conceptuale în realizarea documentelor;
  • capacitate de analiză și atenție la detalii;
  • orientare spre rezultate și flexibilitate;
  • cunoștințe avansate de limba engleză;
  • cunostiinte avansate de lucru cu Microsoft Office.

     

    Responsabilitățile postului:
  • asigură managementul proiectelor și colaborarea cu toate părțile implicate în elaborarea și implementarea proiectelor: echipa de proiect, clienți, furnizori specifici, autorități contractante, autorități contractante, etc;
  • dispune de informații privind programele de finanțare și condițiile de accesare și/sau implementare a acestora;
  • consiliază clienții pentru maximizarea șanselor de aprobare a proiectelor și implementarea cu succes a acestora;
  • colaborează cu clienții în elaborarea cererilor de finanțare, studiilor de piață, a planurilor de afaceri și colectarea documentelor necesare aplicării pe programele finanțate din fonduri europene nerambursabile;
  • elaborează documentații de finanțare în acord cu ideile de proiect și documentele cadru puse la dispoziție de instituțiile finanțatoare;
  • redactează documente necesare în procesul de implementare a proiectelor (dosare de achiziții, dosare ale cererilor de plată, dosare ale cereri de rambursare, rapoarte tehnico-financiare și alte documente specifice solicitate de autoritățile finanțatoare).

     

    Beneficii:
  • posibilitatea de a colabora cu un colectiv format din oameni profesioniști, tineri și dinamici;
  • recompensă materială motivantă, în funcție de experiență și performanță;
  • posibilitatea de a beneficia de instruire și specializare la locul de muncă.

     

    Hai să faci parte din echipa Cronos! Așteptăm CV-ul tău alături de o scrisoare de recomandare la adresa office@cronosconsulting.ro
  
19.01.2021 21:10

Agenția da recrutare personal OBRISMAN SRL Iași selectează candidați și organizează interviuri pentru postul de Analist financiar (Sector Cost-Control) în cadrul companiei ALPENSIDE SRL București, pentru punctul de lucru din comuna Gropnița (jud. Iași).

ALPENSIDE este una dintre principalele companii românești specializate în construcția de drumuri și autostrăzi și are în derulare mai multe proiecte în județul Iași.

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii superioare;
  • Experiență de minimum 1 an în domeniu;
  • Alte cerințe specifice: spirit organizatoric, inițiativă, perseverență, obiectivitate, ușurință în comunicare, rezistență la stres.

Informații suplimentare la https://www.obrisman.ro/acasa sau tel. 0720.433.578 – Agenția OBRISMAN


  
14.01.2021 15:24

Hai în echipa noastră!

Dacă:
-Ești student/absolvent(ă) de studii universitare economice
-Ești deschis(ă) să înveți și îți dorești să te dezvolți
-Dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și tânăra
-Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante
-Te descurci cu termene limită
-Ai o atitudine pozitivă și îți place să lucrezi cu oamenii
-Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers și înveți repede

-Nu ai experiență, echipa este dornică să te învețe…
Atunci acum e momentul! Suntem o firmă în dezvoltare accelerată și continuă, avem nevoie de tine!

Cine suntem?
UNLOCK BUSINESS CONSULTING exceleaza în domeniul fondurilor nerambursabile, înființată în anul 2011 în România.

Ce vei face?

-Vei ajuta firme pe agricultura sa isi depuna declaratiile in termen si sa inregistrezi in Saga (sau alt program) documentele acestora
- Vei invata sa scrii si proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
-Vei avea oportunitatea să călătorești în România – oferim consultanță clienților nostril si  la sediul lor

Și ce îți oferim în schimb?


-Să lucrezi într-o echipă tânără și foarte deschisă
-Investim în tine și în dezvoltarea ta profesională. Îți oferim
traininguri și un mentor care te va ghida la primii pași
-Un pachet motivațional atractiv și competitiv bazat pe performanță deoarecere compensăm oamenii performanți
-Seriozitate, mediu și condiții de lucru excelente
-Un management tânăr, deschis și motivant
-Program de lucru de 8 ore

Locul de desfășurare al activității:

Iasi: strada Profesor Borcea , nr 8

De când avem nevoie de tine?
Cât mai repede!

Abia așteptăm să ne cunoaștem! Succes!

C.V. pe adresa ubciasi@gmail.com sau pe facebook UBC IASI


  
23.11.2020 13:16

Oportunitati de angajare pentru Filiala din Iasi a Companiei Belgiene MobileXpense

Va asteptam, Miercuri 25.11.2020, orele 14 la o Videoconferinta de prezentare pe Microsoft Teams:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NWQ4ZWIzM2ItNDE2Yi00YmUwLWFhYzMtMTQ4MjZjMzI2ZGNm%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2255a43b5d-ab7e-49a0-8670-a831efe94ef3%22%2c%22Oid%22%3a%2253fdc10d-527e-4e00-a035-f8f1b0843c0a%22%7d

Esti dinamic, inovativ, comunicativ, ai cunostinte medii de contabilitate si IT?
Avem disponibile pozitiile de Inginer implementare (Implementation Engineer
https://www.mobilexpense.com/careers)


Prezentarea va fi realizata de catre Ina Dumitrescu.
Head of Implementation
MobileXpense MobileXpense SA
Koning Albert II-laan 7, 1210 Brussels Belgium


  
19.11.2020 12:53


We are BearingPoint

BearingPoint is expanding its Testing team in Iasi!

We offer a paid Internship for graduates or final year students from IT/Computer Science specialties with excellent opportunities for promotion in just 6 months!

We give you the tools, you choose your focus.

Click here for details


  
17.11.2020 0:59

  
12.11.2020 20:11

Esti dinamic, inovativ, comunicativ, ai cunostinte medii de contabilitate si IT ? Avem disponibile pozitiile de Inginer implementare (Implementation Engineer). Te invitam sa aplici si sa intri in contact cu noi accesand linkul:

https://www.mobilexpense.com/careers


Anuntul se adreseaza studentilor de la: Master CEA, Data Mining, SIA, CDE, SDBIS si de la Business Administration anul 3 Licenta!

  
24.06.2020 22:28

​SC Europa Trade SRL, Agentia de Turism Europa Iasi, recrutează absolvent de licenta sau masterat, promotia iulie 2020, cunoscator de engleza si calculator.


SC Europa Trade SRL
Agentia de Turism Europa Iasi
Str. 14 Decembrie 1989, nr. 4
Tel./Fax: 0232.211.330
Tel.Mobil: 0755.095280
e-mail: europatravel2003@yahoo.com

FACEBOOK: Agenția Europa




 

  
21.06.2020 15:57

Cu o experiență de peste 12 ani în domeniu, CRONOS CONSULTING S.R.L. este o organizație specializată în oferirea de servicii de consultanță în accesarea fondurilor europene nerambursabile și implementarea proiectelor de investiții pentru organizațiile din sectorul public și privat. Prezența noastră pe piața în acest interval de timp s-a materializat în elaborarea și implementarea cu succes a unor proiecte care au avut impact major asupra beneficiarilor noștri și asupra comunităților unde aceste proiecte au fost implementate. Valorile CRONOS CONSULTING S.R.L. sunt reprezentate de orientarea către clienți și angajați, asumarea responsabilității pentru acțiunile noastre, îmbunătățirea permanentă a activității, integritate și etică. Unul dintre principalele noastre obiective organizaționale se referă la dezvoltarea unei echipe de oameni talentați și pasionați de consultanță în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate cu fonduri europene nerambursabile, prin sprijinirea inițiativelor, promovarea entuziasmului, dezvoltarea talentelor și recompensarea rezultatelor.

 

Căutăm coleg(ă) organizat(ă), cu gândire analitică, comunicativ(ă) și creativ(ă), înclinat(ă) spre dezvoltare și acumulare permanentă de cunoștințe noi, din domenii diverse. Noi îi oferim un pachet salarial motivant, mediu propice de dezvoltare profesională și personală, susținere continuă, stabilitate, precum si oportunități de creștere și perfecționare profesională.

 

Având în vedere cerințele postului, absolvenții Facultății de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializările - Management, Finanţe și Bănci, Administrație Publică pot avea un avantaj în procesul de recrutare și selecție.

 

Curriculum Vitae și scrisoarea de intenție vor fi transmise la adresa de e-mail bogdan.costea@cronosconsulting.ro până la 10 iulie 2020.

  
25.05.2020 17:48

Hai în echipa noastră!

Dacă:

  • Ești student/absolvent(ă) de studii universitare economice
  • Ești deschis(ă) să înveți și îți dorești să te dezvolți
  • Dorești să lucrezi într-o echipă dinamică și tânăra
  • Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante
  • Te descurci cu termene limită
  • Ai o atitudine pozitivă și îți place să lucrezi cu oamenii
  • Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers și înveți repede
  • Nu ai experiență, echipa este dornică să te învețe…

Atunci acum e momentul! Suntem o firmă în dezvoltare accelerată și continuă, avem nevoie de tine!


Cine suntem?
UNLOCK BUSINESS CONSULTING exceleaza în domeniul fondurilor nerambursabile, înființată în anul 2011 în România.

Ce vei face?

  • Vei ajuta firmele dornice de dezvoltare să-și crească cifra de afaceri prin intermediul proiectelor de succes elaborate și implementate de tine
  • Vei contribui la dezvoltarea regiunilor prin colaborare cu Autorități Publice Locale
  • Vei avea oportunitatea să înveți "business" de la manageri de firmă… și să-i "înveți" la rândul tău cât de oportuni sunt proiectele finanțate din fonduri nerambursabile
  • Vei avea oportunitatea să călătorești în România – oferim consultanță clienților nostril si  la sediul lor
Și ce îți oferim în schimb?

  • Să lucrezi într-o echipă tânără și foarte deschisă
  • Investim în tine și în dezvoltarea ta profesională. Îți oferim traininguri și un mentor care te va ghida la primii pași
  • Un pachet motivațional atractiv și competitiv bazat pe performanță deoarecere compensăm oamenii performanți
  • Seriozitate, mediu și condiții de lucru excelente
  • Un management tânăr, deschis și motivant
  • Laptop și telefon
  • Program de lucru de 8 ore sau part time


Locul de desfășurare al activității: 
Iasi: strada Profesor Borcea , nr 8

De când avem nevoie de tine?
Cât mai repede!

Abia așteptăm să ne cunoaștem! Succes!

C.V. pe adresa ubciasi@gmail.com sau pe facebook UBC IASI

  
15.05.2020 17:21
S.C. GLISOR EXPERT AUDIT S.R.L
Societate de contabilitate și consultanță fiscală angajează Contabil Junior.
Suntem membri ai Corpului Experților contabili și Contabililor Autorizați din România, cu o experință de peste 10 ani în servicii de contabilitate și expertiză contabilă, cu un personal tânăr și dinamic.
Responsabilitățile postului:
  • Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor justificative (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
  • Înregistrează încasările și plățile în lei și în valută conform extrasului de cont;
  • Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
  • Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Analiza balanței analitice a clienților și a furnizorilor;
  • Analiza conturilor analitice și sintetice;
  • Analiza balanței de verificare la sfârșitul fiecărei luni.
Profilul candidatului:
  • Absolventă studii superioare economice,
  • Abilități numerice, capacitate de analiză și de sinteză;
  • Perseverență și dorința de progres;
  • Atenție la detalii și capacitatea de a rezolva probleme;
  • Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel).
Se oferă:
  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitatea de a-și construi și consolida cariera în domeniul contabilității;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr și ambițios.

 
Persoană de contact:
Expert Contabil, Ostafii Anca
Telefon mobil: 0751 120 094
E-mai: contabilitate@glisor.ro/
contabilitate.glisor@gmail.com
  
07.03.2020 9:43

Grupul de firme EXPERT MIND, cu peste 12 ani de experiență și 100 de experți în contabilitate, resurse umane, audit și servicii juridice, angajează Economist pentru sediul din Iași.

Descrierea jobului

Activitatea presupune gestionarea unui portofoliu de clienți:

  • Înregistrare documente contabile;
  • Verificare balanță și întocmire situații financiare;
  • Întocmire și depunere declarații fiscale;
  • Menținerea relației cu clienții din portofoliu.

Candidatul ideal

  • Experiență în activitatea financiar-contabilă;
  • Bune cunoștințe de utilizare MS Office (Excel, Word);
  • Cunoașterea unui soft de contabilitate (WinMentor/ Saga/ Nexus)
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Persoană dinamică, orientată spre rezultat;
  • Flexibilitate, excelente abilități de comunicare și interrelaționare.

Ce oferim:

1. Pachet salarial atractiv și progresiv, plus extrabonusuri:

  • bonus de recomandare și fidelizare;
  • decontare taxe Ceccar și Cafr;
  • zi de naștere liberă.

2. Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației.

4. Program de lucru: Luni- Vineri 08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă). 

5. Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregătire profesională solidă, dinamică și motivată.

Persoanele care doresc să aplice pentru acest post sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email: andreea.andreescu@expertmind.ro

  
07.03.2020 9:42

Ești tânăr absolvent și dorești să acumulezi experiență profesională?

Expert Mind recrutează

studenți anul 3 la specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune sau masteranzi anul 2 la specializările CDE/CEA.

Noilor colegi din echipa Expert Mind ar trebui:

  • Să le placă domeniul contabilității și să aprecieze procedurile și standardele;
  • Să fie atenți la detalii;
  • Să fie conștiincioși, responsabili;
  • Să fie dornici să învețe continuu.

Persoanele care vor lucra în cadrul departamentului de contabilitate:

  • Vor învăța să lucreze într-un program contabil și vor opera documente contabile;
  • Vor organiza documentele contabile și vor efectua activități de listare/scanare/arhivare;
  • Vor oferi suport departamentului în activitatea de pregătire a actelor ce urmează să fie predate clienților.

Ce oferim:

Pe lângă salariul fix, oferim:

  • oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației;
  • ziua de naștere este liberă;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui client extern;
  • bonus de fidelizare pentru recomandarea unui angajat (potențial candidat care este recrutat);
  • bonusări suplimentare cu ocazia: Paște, Crăciun;
  • șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregătire profesională solidă, dinamică și motivată.

Persoanele care doresc să aplice pentru acest post sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email: andreea.andreescu@expertmind.ro.

Title 
Modified 
Body 
1 - 30Next