Contul de Acces la Serverele FEAA se formeaza astfel:
Numele de utilizator: matricolul@feaa.uaic.ro (cu exceptia Elearning/Moodle și a Bibliotecii, vezi detalii mai jos!)Parola: Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!), apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal, apoi caracterul * (steluţă), apoi primele două cifre din Codul Numeric Personal
Exemplu:
Să presupunem că vă numiţi Pălescu Elena, matricol 310440601RSL181158, cnp 2120303123456
Va autentificati cu:
Nume de utilizator în formatul matricol@feaa.uaic.ro (in cazul nostru, 310440601RSL181158@feaa.uaic.ro)
Parola:
Primele două litere din numele de familie, prima fiind majusculă (fără diacritice!) | Pa |
apoi ultimele două cifre din Codul Numeric Personal | 56 |
caracterul * (steluţă) | * |
primele două cifre din Codul Numeric Personal | 21 |
Pentru a vă schimba parola:
Dacă știți parola existentă și doriți să v-o schimbați:
- Vă autentificați pe site-ul myaccount.microsoft.com
- Pe mijloc, in Sectiunea Password, click pe link-ul "Change Password"
- Introduceti parola veche, si apoi, de doua ori, parola noua
- Atentie! Noua parolă trebuie să aibă minim 7 caractere!
Probleme cu Contul sau Parola?
Pentru a vă schimba parola (dacă nu o mai știți/nu mai merge), sau pentru (re)crearea unui cont: trimiteti un email la parole@feaa.uaic.ro cu urmatoarele informatii:
- Numele și prenumele de student
- Matricolul
- CNPul
- La ce sunteti inmatriculat(ă)
La ce aveți acces:- Portalul FEAA: portal.feaa.uaic.ro, id.feaa.uaic.ro, doctorat.feaa.uaic.ro
- Probleme cu Portalul?
- Dacă aveți altă problemă decât autentificarea, trimite-ți email la mugurel@feaa.uaic.ro
- Site-ul de cursuri on line (Teams): teams.microsoft.com
- După autentificare în aplicație este normal, în primă fază, să nu găsiți niciun curs; ele vor deveni disponibile pe măsură ce participarea vă este aprobată
- Platforma poate fi folosită fie din browser, fie descărcând aplicația Teams de aici. Interfața este aproximativ aceeași.
- Daca folositi aplicatia, recomandam sa debifati "Allow organization to manage my device" dupa ce v-ati introdus numele de utilizator si parola
- Un tutorial video axat pe pregătirea, instalarea și utilizarea aplicației poate fi vizionat aici
- Un tutorial axat pe cele mai folosite elemente ale interfeței poate fi descarcat de aici
- Referitor la Inrolare
- Studenți cu regim "normal": se face automat
- Studenți la discipline restante: se face automat, pe baza datelor din formularul de inscriere la refacere (dupa aprobare).
- Studenți reînmatriculați: se face automat, pe baza cererilor de reînmatriculare trimise la Secretariat
- Studenți care mai trebuie să susțină examene de licență/disertație: inrolarea pentru examene se face automat, pe baza de inscriere. Inrolarea la eventuale Clase de Indrumare create de profesori se face de catre profesori.
- Probleme cu Teams?
- Daca sunteti studenți reînmatriculati, trimiteti urmatoarea cerere de inrolare catre secretariatul specializarii (care o va valida si o va trimite mai departe catre Server Retea):
- Nume
- Matricol
- Specializare - An - Grupă: Ex. "CIG22"
- Pentru materiile restante/refaceri/orice situație specială: "Specializare - An - Grupa cu care refaceți activitatea" + materia Ex. "CIG12 Matematică" sau "CIG12 Matematică, Microeconomie"
- Problema este rezolvata mult mai rapid dacă atașați și o dovadă a plății.
- ! Cererile de inrolare care nu sunt aprobate de Secretariat nu vor fi procesate
- Daca sunteti student la Refacere si au trecut mai mult de 24 de ore de la aprobarea cererii trimiteti un email la alex.rusu@feaa.uaic.ro cu numarul matricol si o captura de ecran cu cererea aprobata.
- Daca sunteti student in an terminal/absolvent si doriti inrolarea intr-o clasa de indrumare pentru sustinerea lucrarii, contactati profesorul coordonator.
- Pentru alte probleme cu Teams trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
- Site-ul de Elearning (Moodle): elearning.feaa.uaic.ro
- contul de acces este doar matricolul (fara@feaa.uaic.ro)!
- Probleme cu Moodle? Trimiteti email la elearning@feaa.uaic.ro
- Mail FEAA: outlook.com
- studenților FEAA le-au fost create automat adrese de email institutionale de forma nume.prenume@feaa.uaic.ro
- daca aceasta combinatie nu a fost disponibila s-a folosit formatul nume.prenume2@feaa.uaic.ro, dar dacă aveți un alt prenume care poate fi folosit, contactati-ne în acest sens
- Atentie! Emailurile sunt trimise si receptionate de la nume.prenume@feaa.uaic.ro dar pentru a va accesa casuta de email va conectati la site-ul http://outlook.com folosind Contul de Access pe Serverele FEAA (matricol@feaa.uaic.ro).
- Probleme cu Mailul FEAA? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
- Biblioteca online FEAA: !Server in mentenanta. Posibil ca accesul sa fie perturbat! Click aici
- vă conectați doar cu numărul matricol (fără @feaa.uaic.ro)!
- După autentificare consultați documentele din secțiunea "Informații".
- Atentie! Toate solicitările de carte se fac de pe adresa de mail FEAA.
- Probleme cu Biblioteca? Faceți o captură de ecran și trimiteți imaginea și un mesaj folosind adresa dvs. de email FEAA (@feaa.uaic.ro) în care să precizați pașii care au generat eroarea, pe adresa de email BibliotecaFEAA@uaic.ro.
- Software cu licență:
- puteti beneficia de pachetul Office365 urmand tutorialul de aici.
- puteți beneficia de alte programe și cursuri Microsoft (sisteme de operare, aplicatii de programare, etc) folosind instrucțiunile de aici pentru a vă activa subscripția, și pe cele de aici pentru a le accesa/descărca
- puteți beneficia de alte programe cu licență sau la preț redus urmând tutorialul de aici
- Probleme cu Software-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro
- VPN FEAA: studentii pot primi acces pe baza de cerere motivata, in reteaua interna FEAA.
- Studentii de la disciplinele care se bazeaza pe VPN au deja instructiuni pe pagina dedicata de pe Portal
- Probleme cu VPN-ul? Trimiteti email la mugurel@feaa.uaic.ro